De nieuwe lichting programmeert

Een “De Nieuwe Lichting“ muziek programma op je podium.

Pow! Wow! Rotterdam

Grootschalig, jaarlijks terugkerend urban arts-festival dat plaatsvindt op het Afrikaanderplein in Rotterdam, met vorig jaar meer dan 10.000 bezoekers. Wij verzorgen hier vanuit De Nieuwe Lichting de gehele muzikale programmering, die bestaat uit een mix van lokale parels, nationale headliners en internationale helden. Hiphop vormt de rode draad binnen deze programmering, maar er is ook ruimte voor een uitstapje richting bijvoorbeeld afrobeat, jazz en elektronische genres.

De Nieuwe Lichting Pow! Wow! Rotterdam programma

Meer weten over Pow! Wow! Rotterdam?

Rotterdamse Dakendagen

Een multidisciplinair, driedaags festival in Rotterdam met een enorme zichtbaarheid in de Rotterdamse binnenstad. Dit festival spreekt een doelgroep aan die uit zichzelf niet enorm actief op zoek gaat naar nieuwe culturele uitingen maar er wel voor open staat. Wij verzorgen hier vanuit De Nieuwe Lichting de gehele muzikale programmering, die bestaat uit een mix van lokale parels, nationale headliners en internationale helden. Het muzikale spectrum is erg breed, verschillend per locatie en kan van jaar tot jaar anders zijn.

De Nieuwe Lichting Rotterdamse Dakendagen programma

Meer weten over de Rotterdamse Dakendagen?

Homegrown

Onder de noemer HOMEGROWN programmeert De Nieuwe Lichting Rotterdamse artiesten in het voor- en na programma van internationale artiesten in BIRD.

Het HOMEGROWN programma loopt al sinds 2014. Er is meermaals geëxperimenteerd met de vorm waarin we Rotterdamse artiesten aan de meest waardevolle podiumervaring in BIRD kunnen helpen. Momenteel kiezen we voor een vorm waarbinnen we bij (veelal uitverkochte) shows van gerenommeerde, internationale artiesten een passend, Rotterdams voor- of na programma programmeren. Doordat het artistieke profiel van deze Rotterdamse artiesten matcht bij die van de internationale artiesten, presenteren zij zich dus altijd aan een publiek onder hun doelgroep gerekend kan worden.

De Nieuwe Lichting Homegrown programma

Meer weten over BIRD en Homegrown?