Lijkt het jou ook tof om mee te knallen aan één of meerdere van onze projecten?
Meld je dan snel aan!

De Nieuwe Lichting vrijwilligers

We zetten ons het hele jaar in om toffe projecten neer te zetten en de talenten van de stad een podium te bieden. Dat kunnen we alleen met de hulp van enthousiaste vrijwilligers. Gelukkig melden zich elk jaar weer heel veel toffe mensen zich bij ons aan.

We hebben zowel plek voor vrijwilligers die al wat meer ervaring hebben binnen de organisatie en productie van festivals als voor mensen die hun eerste ervaring op willen gaan doen. Of je nou achter de bar, voor of achter de schermen wilt staan.. Zolang jij zin hebt om te knallen, hebben wij een geschikte plek!

Wat kan je van ons verwachten?

Omdat wij tijdens de festivals niet zonder de steun van vrijwilligers kunnen, doen wij ons uiterste best om het de vrijwilligers zo aangenaam mogelijk te maken. Bandjes kijken kan dan ook gratis wanneer je dienst is afgelopen. Daarnaast ontvang je een festival t-shirt, zorgen wij voor eten en drinken tijdens je dienst en vergoeden je reiskosten. Als vrijwilliger krijg je een unieke kijk achter de schermen, je werkt op een informele manier samen met vele verschillende mensen en geniet van de goede sfeer.

Zin om mee te doen? Meld je dan aan via het aanmeldformulier.

Aanmeldformulier